papetarie

joi, 4 martie 2010

Datornici partea 3

Iata cum le vine la uni o idee ca sa acopere rezultatele in google . Se ia una bucata site care permite gazduiere free, are trafic, publicitate buna si pozitie buna in google, se completeaza dupa dorinta , indexeaza in cat mai multe siteuri de promovare web, si se schimba rezultatul ... nu mai apari in prima pozitie in google ca datornic sau tepar, apari cu o noua imagine, a unei firme care isi face datoria si ofera servicii de calitate cu toate ca are datorii de mii de euro . Din pacate pentru ei majoritatea firmelor de papetarie au inregistrat catre noi datoria celor de la S.C.Euroconsult Group Ten General S.R.L care este un client de mare risc.

2 comentarii:

  1. Despre Tzepari am si eu un material...
    Daca nu te superi...poate mai au si altii copii si nu as vrea sa pateasca ceea ce am patit eu cu fiica mea.
    http://opicaturadesuflet.blogspot.com/2010/03/prea-se-inmultesc-escrocii.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Da trebuie sa recunosc , asta este doar o forma din miile de tepe , tot timpul trebuie sa fi cu ochi in 4 , sunt forme mult mai dure de a lua tepe si mult mai mari

    RăspundețiȘtergere

http://www.paperdistribution.ro papetarie iti multumeste pentru vizita .