papetarie

duminică, 2 mai 2010

Flash Forward

Ma tot intrebam zilele trecute ce serial pe net sa mai vizionez , cum majoritatea celor pe care le urmaream sau le urmaresc sau incheiet de mult ori apar o data pe saptamana , cu lungi vacante intre sezoane , am inceput sa caut pe bloguri seriale pe care nu le cunosteam . Intamplarea a facut sa descopar un serial despre care la momentul respectiv am citit ca este obscur . Un amestec de SF cu actiune si un pic de drama : Flash Forward , bine  inteles ca am si strans cele 18 episoade din primul sezon aparut si in fata unui castron mare de floricele am trecut la vizionare . Sincer de la episod la episod devine din ce in ce mai interesant in subiect, in acelasi timp incalcit in explicatii si desvaluiri cu cat mai multe incidente de la episod la episod . Am ajun la concluzia ca este o amestecatura reusita din cateva subiecte ale unor seriale mai vechi ... Jericho cine isi mai aduce aminte , investigati mai ceva ca in C.S.I. , Heroes cu subiectul dupa coltul  , Lost cand te astepti la un raspuns si constati ca primesti cu totul altceva , si inca doua seriale pe care nu imi aduc exact aminte numele lor , dar combina subiectele mai ceva ca un serial scris pentru rating . Il recomand tuturor celor care sunt interesati de S.F.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

http://www.paperdistribution.ro papetarie iti multumeste pentru vizita .